Duyurular

BESLENME LİSTESİ

Devamı

Çekya Prag ''Educanet a.s. Gymmazium'' Erasmus + Programı Okul Eğitimi Akreditasyonu İş Başı Gözlem

Çekya Prag ''Educanet a.s. Gymmazium''

Devamı

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ

18 MART ÇANAKKALE ZAFERİ VE ŞEHİTLERİ ANMA GÜNÜ

Devamı

12 MART İSTİKLAL MARŞININ KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY'U ANMA PROGRAMI

12 MART İSTİKLAL MARŞININ KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY'U ANMA PROGRAMI

Devamı

DEPREM TATBİKATI

DEPREM TATBİKATI

Devamı

YANGIN TATBİKATI

YANGIN TATBİKATI

Devamı

OKUL SAĞLIĞI

OKUL SAĞLIĞI

Devamı

GERİ DÖNÜŞÜM DEFİLESİ

GERİ DÖNÜŞÜM DEFİLESİ

Devamı

ARGE MERSİN BÜLTENİ - İYİ ÖRNEKLER eTwinning ''Bir Çocuk Değişir Tüm Dünya Dönüşür''

ARGE MERSİN BÜLTENİ - İYİ ÖRNEKLER eTwinning ''Bir Çocuk Değişir Tüm Dünya Dönüşür'' projemiz yayınlandı.

Devamı

SIFIR ATIK KÜTÜPHANESİ

Sıfır Atık Kütüphanesi

Devamı

EKO-OKUL PROJEMİZ

Eko-Okul Projemiz

Devamı

OKULLARDA ORMAN PROJEMİZ

Okullarda Orman Projemiz

Devamı

OKULUMUZDA YÜRÜTÜLEN ETWİNNG PROJELERİNİN SOSYAL MEDYA HESAPLARI HABERİMİZDEDİR.

CARRYING OUT IN OUR SCHOOL "IF I WERE... .. BEN OLSAM ......", "SCHOOL WITHOUT WALLS", "I VISIT ANATOLIA", "IT IS OUR BUSINESS TO GERMİNATE", "CHANGE TRANSFORMED INVOLVED", "FORGOTTEN MEDICAL STREET MEATS" . FOLLOW US. OKULUMUZDA YÜRÜTÜLEN "IF I WERE..... BEN...... OLSAM", "DUVARSIZ OKUL", "ANADOLU' YU GEZİYORUM", "FİLiZLENDİRMEK BİZİM İŞİMİZ", "DEĞİŞTİR DÖNÜŞTÜR", "UNUTULMUŞ SOKAK OYUNLARI" İSİMLİ ETWİNNG PROJELERİNİN SOSYAL MEDYA HESAPLARI HABERİMİZDEDİR.  LİNKE TIKLAYARAK BİZİ TAKİP EDEBİLİRSİNİZ.   

Devamı

OKULUMUZDA "FİLİZLENDİRMEK BİZİM İŞİMİZ" ADLI eTwinning PROJESİ BAŞLAMIŞTIR.

OKULUMUZDA "FİLİZLENDİRMEK BİZİM İŞİMİZ" ADLI eTwinning PROJESİ BAŞLAMIŞTIR.

Devamı

ETWİNNİNG PROJELERİMİZ

IF I WERE...... Okul öncesi dönemi kapsayan projemiz bu dönem çocuklarının empati becerilerini kullanarak çevrelerindeki durumlardan (nesne, meslek, hayvan v.b.) çalışma alanları yaratmak ve bu durumları kavramalarını, kavradıkları bilgiyi sanatsal yetenekleri ile ifade etmelerini, bunu yaparken de yaratıcılık ve hayal güçlerini geliştirmeyi hedeflemektedir. Aynı zamanda verilen çalışma alanı (nesne, meslek ya da hayvan v.b). ile ilgili problem çözme becerilerini geliştirmek hedeflenmiştir. Ayrıca öğretmen eğitimleri (erken çocuklukta empati, problem çözme becerileri, drama v.b.) ile öğretmenler desteklenecek ve öğretmenler arası etkileşim de arttırılacaktır.                                                                     DUVARSIZ OKUL Çocukların doğada yaparak yaşayarak öğrendiği enerjilerini attıkları rahatlama ortamlarında eğlenerek öğrenme ortamı sunar. Covid 19 sürecinde durağanlaşan yaşam becerileri enerjilerinin doğayla bütünleşmesiyle hayat bulan bir projedir. Okul öncesi dönemini kapsayan Duvarsız Okul projesi çocukların tüm gelişim alanlarını desteklemeyi hedef alır. Tüm etkinlik türleriyle doğanın bütünleşmesiyle ortaya ürünler çıkar .Kaliteli gerçek öğrenme ortamında doğal materyallerle( Taş, yaprak çubuk ,toprak kum, hayvanlar ,bitkiler vb.) kullanarak gözlem muhakeme yaratıcılık matematik fen doğa kazanımlarıyla bilişsel , motor, sosyal duygusal, sanat matematik ,fen etkinlikleriyle doğayla bir bütün halde ortaya ürünler çıkar.                                                                     ANADOLUYU GEZİYORUM Ülkemiz bilindiği gibi 81 ilden oluşmaktadır.Bizim bu projemizle amacımız ülkemizin tüm illerini tanıtmak.Salgın ile birlikte malesef okullarımızdan uzak kaldık.Biz de bu projeyle öğrencilerimize yaşadığı illerden farklı illeri yayınlayacağımız e-dergiyle tanıtmayı istiyoruz.Ülkemizin tüm illerinin bilmediğimiz o kadar çok güzellikleri var ki işte bu projeyle öğrencilerimizin ağzından o illerimizi tanıtmak ve tüm dünyaya Anadolumuzu anlatmak istiyoruz.Projemizle her ay belirlediğimiz 17 ilimizi tanıtacağız.

Devamı